Marketingové cíle si firma stanoví se záměrem zvýšit své prodeje, získat nové zákazníky, zlepšit povědomí o značce a vytvořit trvalé vztahy se stávajícími zákazníky. Cíle marketingu jsou klíčovým faktorem úspěšné marketingové strategie.
POMÁHÁM FIRMÁM I JEDNOTLIVCŮM DOSAHOVAT LEPŠÍCH VÝSLEDKŮ
- Podpořím růst prodeje a ziskovost optimalizací marketingového mixu
- Posílím povědomí o značce navržením efektivní strategie
- Zlepším komunikaci a atraktivitu vaší značky a produktů
Pomůžu vám řešit strategické otázky i nalézt praktická řešení vašich operativních marketingových potřeb.
JAK VÁM POMŮŽU
VYTVOŘENÍ MARKETINGOVÉ STRATEGIE A PLÁNU
Vypracuji plány a strategie zaměřené na dosažení vašich cílů a optimalizaci výkonu vašeho marketingu.
IDENTIFIKACE ZÁKAZNICKÝCH SEGMENTŮ
Zanalyzuji trh a vytvořím strategii zaměřenou na potřeby cílového trhu s cílem efektivnějšího zaměření vašich marketingových aktivit.
NAVRŽENÍ EFEKTIVNÍHO MARKETINGOVÉHO MIXU
Optimalizuji marketingový mix, který podpoří maximální účinnost všech vašich marketingových aktivit.
BUDOVÁNÍ ZNAČKY, DEFINOVÁNÍ UNIKÁTNÍ POZICE
Navrhnu silnou identity značky, její poslání, hodnoty a image, odlišitelnou od konkurence a atraktivní pro vaše zákazníky.
TVORBA JEDNOTNÉHO KOMUNIKAČNÍHO STYLU
Definuji jednotný styl komunikace, vizuální identity a klíčového sdělení tak, aby vaše značky byla konzistentní a důvěryhodná.
CO NEJČASTĚJI ŘEŠÍM
ŘÍZENÍ ZNAČKY A JEJÍ POZICIOVÁNÍ
- Zákazníci nemají k vaší značce nebo značkám vztah?
- Vaše značka je na trhu nevýrazná?
- Chybí značce nebo produktům jedinečnost, která ji odliší od konkurence?
PRODUKTY, CENOTVORBA A DISTRIBUCE
- Proč zákazníci nekupují váš produkt?
- Jak můžete zvýšit prodej a efektivitu a získat víc?
- Jak optimalizovat ceny a rozvíjet distribuční síť?
KOMUNIKACE, TVORBA A SPRÁVA OBSAHU
- Máte skvělou značku a produkty, ale nikdo vás nezná?
- Vytváříte správný obsah a komunikujete relevatními komunikačními kanály?
- Některé komunikační kanály nefungují - proč?
REŠERŠE, MONITORING, ANALÝZY
- Chcete zjistit, co si o vás a konkurenci myslí zákazníci?
- Kam se vyvíjí trh a co z toho můžete vytěžit?
- Máte nejednoznačná nebo nedostatečná data?
AD HOC PROJEKTY DLE AKTUÁLNÍCH POTŘEB
- Máte specifické potřeby?
- Víte, že potřebujete zlepšit marketing, ale nevíte jak?
- Máte nedostatek lidí nebo nemáte vlastní marketingové oddělení?
- Potřebujete nezávislý názor?
Pokud si kladete některou z otázek a potřebujete jejich řešení, ráda vám pomůžu najít řešení.
PRO KOHO JSOU SLUŽBY URČENY
- Marketéry, obchodní manažery, majitele malých a středních firem, korporace i neziskové organizace.
- Živnostníky, kteří potřebují podporu v oblasti marketingu.
- Marketingové, reklamní a komunikační agentury hledající strategického partnera.
Osobní setkání: Praha nebo po dohodě, online: kdekoliv v ČR.
Osobní setkání lze realizovat ve vaší kanceláři, coworkingovém centru, kavárně nebo na jiném, vámi zvoleném místě či online.
CO SPOLUPRACÍ ZÍSKÁTE
KONZULTACE & PORADENSTVÍ
Při konzultaci získáte konkrétní návrh řešení vašeho projektu nebo úkolu.
- Konzultace jsou vhodné pro klienty, kteří hledají rychlé a konkrétní řešení nebo nápady na marketingové projekty.
Nejčastějšími výstupy jsou návrhy plánů a strategií nebo projektových řešení:
- marketingový plán
- strategie značky
- plán komunikace
- go to market (GTM) strategie
MARKETINGOVÝ MENTORING
Při mentoringu vám pomůžu vytvářet vaše vlastní řešení a rozvíjet váš potenciál.
- Mentoring je vhodný pro klienty, kteří hledají trvalejší a hlubší způsob řešení problému nebo vlastní růst.
Nejčastější výstupy jsou doporučení a zpětná vazba ke konkrétním řešením:
- rozvoj marketingového plánu
- nové marketingové a byznysové strategie
- zpětná vazba k projektům
- obecný nebo cílený profesní rozvoj
Více o expertních metodách konzultací a mentoringu naleznete v článku pod odkazem: zde
PROČ SPOLUPRACOVAT SE MNOU
- Ke každému projektu přistupuji profesionálně a systematicky
- Mám praktické zkušenosti s budováním globálních i lokálních značek
- Využívám moderní marketingové přístupy a trendů
- Pracuji rychle a efektivně, s empatií a porozuměním vašim individuálním potřebám
- Jsem orientovaná na dosahování výsledků a flexibilně reaguji na aktuální požadavky
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Nejčtenější články k marketingovým tématům.
Marketingový plán popisuje cíle firmy a marketingovou strategii k jejich dosažení. Pomáhá identifikovat příležitosti, stanovit strategie a efektivně řídit marketingové činnosti. Je to důležitý nástroj manažerského řízení, který přináší řadu výhod:
Sledujte KPI, které skutečně potřebujete
Marketingová KPI / KPIs / KáPéÍčka jsou klíčové ukazatele výkonnosti (anglicky Key Performance Indicators). Jedná se o specifické, měřitelné marketingové metriky, kterými firmy sledují výkon svých marketingových aktivit a úspěšnost využívaných marketingových kanálů. Je důležité pochopit, které klíčové ukazatele byste měli sledovat a věnovat...
SWOT analýza - jak na slabé a silné stránky
Užitečnou analytickou technikou používanou při vývoji jakékoliv firemní strategie je SWOT analýza, která je využívána pro zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů firmy nebo jejích dílčí oblastí a aktivit. Nejčastěji je SWOT analýza používána jako situační analýza v rámci strategického řízení a rozhodování. Pomáhá firmám identifikovat jejich silné a...
Pokud chcete dosahovat udržitelného podnikání a mít trvalé vztahy se svými zákazníky, kteří potřebují váš produkt nebo službu, potřebujete mít pro svou značku strategii. Strategie značky je komplexní dlouhodobý celofiremní plán, jak dosáhnout konkrétních, předem definovaných cílů v nejrůznějších částech vašeho podnikání (marketing, obchod, HR...
Značka je stopa, není to jen logo
Značka není jenom logo nebo slogan. Je to váš jedinečný vztah se zákazníky, vaše identita v jejich očích. Budování silné značky je klíčové pro úspěch v dnešním konkurenčním prostředí. Ale co vlastně zahrnuje strategie budování značky a jak může ovlivnit vaše podnikání?
Důležitou součástí marketingového plánu je konkurenční analýza. Je to základní taktika pro zjištění, co vaši konkurenti dělají a jakou hrozbu představují pro vaše podnikání. Identifikace konkurentů a vyhodnocování jejich strategií ve vztahu k vašim produktům vám umožní zjistit, co dělá váš produkt unikátní a na jakém trhu se pohybujete....
V ideálním světě by firma prodávala své výrobky a služby všem, ale to je nereálné, protože ne všichni mají stejné potřeby a požadavky. Z tohoto důvodu se firmy snaží identifikovat konkrétní skupinu / skupiny lidí (B2C) nebo firem (B2B), u nichž je předpoklad, že jim své výrobky budou prodávat. Tato skupina lidí nebo firem se nazývá cílový trh.
Další články naleznete v sekci Blog.